Disszemináció
Tempus Közlalapítvány - Magyarország:
Modern Iskola - A Tempus Közalapítvány új, európai projektje a társadalmi befogadással foglalkozik
2020 - Pályázati Pavilon tavasz - Gondoljuk újra az inkluzív oktatást támogató rendszereket!
2020 - Páyázati Pavilon ősz - Bemutatkoznak a STAIRS projekt hazai szakértői
2021 - Pályázati Pavilon ősz - Az inklúzió alapvető érték
Szakpolitikai hírlevél - 2020 április - Oktatás és képzés
Szakpolitikai hírlevél - 2020 november - Oktatás és képzés
Szakpolitikai hírlevél - 2021 február - Oktatás és képzés
Szakpolitikai hírlevél - 2021 június - Oktatás és képzés
Szakpolitikai hírlevél - 2021 szeptember - Oktatás és képzés
Szakpolitikai hírlevél - 2022 május - Oktatás és képzés
Alma a fán műhely - 2019 tavasz
Alma a fán műhely - 2020 február
Alma a fán műhely - 2020 október
Alma a fán műhely - 2021 március
Alma a fán műhely - 2021 május
Alma a fán műhely - 2021 november
Alma a fán INTERJÚKÖTET - 2022 május
TANULÁS JÖVŐJE FACEBOOK POSZT-SOROZAT
Virtuális tanulmányút Írországban
- Limerick DIES Primary Schools
- Limerick DIES Primary Schools 2.
- How to promote equality of opportunity in DIES Schools?
- TED project
- Youthreach Programme
Virtuális tanulmányút Portugáliaban
- Santo Antonio School Cluster
- José Samango School Cluster
- Ferreira Dias Secondary School
- About EDUGEP
- Inclusive education: Building the airplane while flying
- Inclusive education in Portugal: Putting theory into practice(s)
- IVET Provisions: A pathway to inclusion or a 'soft' kind of exclusion?
Poszt-sorozat az Országjelentésekből
- A tanulás jövője – Country Report Czech Republic
- A tanulás jövője – Country Report Slovenia
- A tanulás jövője – Country Report Croatia
Nemzeti Disszeminációs Fórum - 2021 október
Projekt záró rendezvény - 2022 május
Magyar Katolikus Rádió - interjú
A partnerség további disszeminációja a következő linken érhető el.